HelloFresh

HelloFresh Bezorggebieden in Nederland

HelloFresh Bezorggebieden in Nederland

Lees hier alles over de bezorging van maaltijdboxen van HelloFresh in Nederland.

Lees hier alles over de bezorging van maaltijdboxen van HelloFresh in Nederland.

40%-20%-20% KORTING

Waar bezorgd HelloFresh?

De maaltijdboxen van HelloFresh worden in heel Nederland bezorgd. In jouw online account kun je gemakkelijk het bezorgmoment aanpassen. Beschikbare bezorgmomenten zijn afhankelijk van jouw postcodegebied. Voor sommige bezorgtijden vragen we een kleine toeslag, als het bijvoorbeeld een druk moment is. Alle ruimere vensters zijn altijd gratis!

40%-20%-20% KORTING

Wanneer bezorgd HelloFresh?

We bezorgen de maaltijdboxen bij jou thuis op zaterdag, zondag, maandag, dinsdag en woensdag. De dag voor bezorging van jouw maaltijdbox ontvang je een sms met een link om jouw box te volgen. In jouw account kun je voor de deadline van het kiezen van jouw recepten, ook gemakkelijk je bezorgmoment aanpassen. Beschikbare bezorgmomenten zijn afhankelijk van jouw postcodegebied. Je kunt hier ook een opmerking voor de bezorger achterlaten, bijvoorbeeld dat de box onder de carport mag worden gezet als je niet thuis bent. Ook deze wijzigingen moet je vóór de besteldeadline doorgeven.

40%-20%-20% KORTING

FAQ

Lees hier meer over de bezorgingen van HelloFresh

Wanneer en hoe laat komt mijn maaltijdbox van HelloFresh?

We bezorgen op zaterdag, zondag, maandag, dinsdag en woensdag. Op donderdag en vrijdag bezorgen we niet. De dag voor bezorging van jouw maaltijdbox ontvang je een sms met een link om jouw box te volgen. We geven daarin aan wanneer je de box de volgende dag kunt verwachten. Deze tijd kan in de tussentijd veranderen - al zal dit minimaal zijn. Houd er rekening mee dat het tijdstip een indicatie is en dat de bezorger te maken kan hebben met file of weersomstandigheden.

Mijn HelloFresh Box is niet bezorgd. Wat nu?

Elke week krijg je voorafgaand aan de bezorging een sms met daarin een link om jouw box te volgen. Kunnen we de box niet bezorgen, bijvoorbeeld omdat er niemand thuis is? Dan laat de bezorger een briefje met instructies achter. Hier kan het volgende op staan: * Jouw box is bezorgd bij de buren. * Jouw box is bezorgd volgens de instructies uit jouw account. * Jouw box is retour genomen naar het distributiecentrum.

Betaal ik bezorgkosten voor de maaltijdbox?

Bij HelloFresh hebben we verschillende bezorgvensters. Voor sommige vensters vragen we een kleine toeslag, als het bijvoorbeeld een druk moment is. Alle ruimere vensters zijn altijd gratis. Welke vensters beschikbaar zijn is afhankelijk van jouw adres en de drukte in jouw woongebied.

Hoe pas ik de bezorging van mijn maaltijdbox aan?

Je kunt de bezorging van jouw HelloFresh Box wekelijks aanpassen via jouw accountinstellingen. Wil je de box bijvoorbeeld op een andere dag ontvangen of een weekje overslaan? Geef de wijzigingen vóór de besteldeadline door in je account.

Wat als ik niet thuis ben tijdens de bezorging van mijn HelloFresh Box?

Weet je vóór de besteldeadline al dat je niet thuis bent tijdens de bezorging van jouw box? Pas dan het bezorgmoment gemakkelijk aan in jouw account - beschikbare bezorgmomenten zijn afhankelijk van jouw postcodegebied. Je kunt hier ook een opmerking voor de bezorger achterlaten. Bijvoorbeeld dat de box onder de carport mag worden gezet als je niet thuis bent. Ook deze wijzigingen geef je vóór de besteldeadline door.
© HelloFresh 2020