HelloFresh

Niet tevreden over HelloFresh?

Niet tevreden over HelloFresh?

De klantenservice van HelloFresh helpt je graag met het vinden van een oplossing. Dit doe je via deze link.

Ben je niet tevreden met de manier waarop je geholpen bent door de klantenservice? Kan je dat aan ons doorgeven door een officiële brief te schrijven naar:

HelloFresh Benelux
T.a.v. de tevredenheidsmedewerker
Zuidpark – Spaklerweg 50-52
1099 BC Amsterdam
Nederland

Of stuur een e-mail naar tevredenheid@hellofresh.be. Let op, je kunt dit e-mailadres niet gebruiken voor vragen over lidmaatschap, jouw box of andere reguliere vragen. Voor dat soort vragen verwijzen we je graag naar de klantenservice via deze link.

Denk eraan in je bericht in ieder geval het volgende te vermelden:
- je naam, adres en een telefoonnummer waar je overdag op te bereiken bent;
- een duidelijke omschrijving van je klacht;
- indien van toepassing kun je kopieën meesturen van documenten die wij voor de beantwoording van je klacht nodig hebben.

Hoe wij jouw klacht behandelen

Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en wij doen er alles om klachten te voorkomen. Wij zoeken samen met jou naar een passende oplossing. We komen binnen 5 werkdagen met een inhoudelijke reactie op jouw klacht.

Onlinegeschillenbeslechting

Indien je niet tevreden bent over de manier waarop wij jouw klacht hebben behandeld, kun je jouw klacht melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.