HelloFresh Logo

Help center

Antwoorden op (bijna) alle vragen
Antwoorden op (bijna) alle vragen

Extra producten toevoegen

Welke extra producten kun je bestellen?

Naast onze maaltijdboxen hebben we ook een heleboel lekkere producten die je aan je box kunt toevoegen.

Op het menu vind je meer dan 350 producten van onze vertrouwde leveranciers en kleinschalige makers en kwekers. Kies uit snelle maaltijden, gevarieerde ontbijt- en lunch opties, voedzame tussendoortjes, lekkers voor bij de borrel en nog veel meer. Altijd van de beste kwaliteit - net als de ingrediënten in jouw maaltijden - en tegelijk met de maaltijdbox bezorgd. Geniet van meer gemak én bespaar tijd!

We hebben naast losse producten ook boxen die meer dan één product bevatten en waarvan de inhoud elke week anders is, zoals de Fruitbox (14/25 stuks fruit) en de tweemaal een Bakbox per week.
Kies anders voor een luxe borrelplank, een ontbijtbowl met bosvruchten en granola, of bestel alle ingrediënten om wentelteefjes te maken.

Blijf op de hoogte want we voegen voortdurend nieuwe producten en categorieën aan je menu toe.

Wat zijn de snelle recepten?

De hele dag door van HelloFresh genieten? Van ontbijt en lunch tot een simpele maaltijd - met onze snelle recepten maak je het in 5 tot 15 minuten. Net als in je maaltijdbox krijg je een handige receptkaart met 4 stappen en alle ingrediënten geportioneerd voor 2 personen. Dat betekent in no-time iets lekkers op tafel! Kies uit bijvoorbeeld American pancakes met mascarpone, New York zalm bagel en lekkere salades.

Eet smakelijk!

Hoe kan ik extra producten bestellen?

Kies je recepten en ga dan automatisch naar de extra producten. Blader door de verschillende categorieën en voeg je favorieten aan je box toe.

Let op: Je kunt deze extra producten alleen samen met een maaltijdbox bestellen.

Kan ik ook extra producten met korting bestellen?

Ja, in de categorie ‘Acties’ vind je iedere week een selectie producten die je met korting kunt bestellen. Verder vind je ook in de andere categorieën afgeprijsde artikelen. Kijk dus gerust even per week wat er in de aanbieding is.

Hoe worden de extra producten bezorgd?

De producten ontvang je samen met je maaltijdbox, zodat de chauffeur maar één keer hoeft te rijden - wel zo duurzaam!

Hoe worden de extra producten gefactureerd?

Deze producten worden automatisch toegevoegd aan de factuur van je maaltijdbox en op hetzelfde moment afgeschreven. Op je bankrekening maken we een duidelijk onderscheid tussen de maaltijdbox en de extra producten, zodat je goed kunt zien hoeveel je hebt uitgegeven. De producten worden met het totaalbedrag aangeduid op de factuur. Het totaalbedrag per week kun je altijd gemakkelijk bovenaan je weekoverzicht zien, tijdens het bestellen.

Button Naar je factuuroverzicht NL

Er is iets mis of er ontbreekt een product in mijn box.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! HelloFresh doet er alles aan om jou de beste verse ingrediënten én de beste service te bezorgen.

Neem contact op met de klantenservice voor een terugbetaling of krijg direct een tegoed op jouw online account als je jouw probleem hier meldt.

Niet gevonden wat je zocht?

Neem contact op