Beheer je flexibele lidmaatschap bij HelloFresh


    Je kunt zelf heel gemakkelijk je box pauzeren, een andere box bestellen en je gegevens aanpassen in je persoonlijke account. Ga hiervoor naar de loginpagina en log in met je e-mailadres en het wachtwoord dat je hebt aangemaakt tijdens het aanmelden bij HelloFresh.

    Samenstellen van jouw HelloFresh Box

  • Je kunt kiezen uit 3 verschillende boxen. Bij de Originalbox kun je kiezen voor 3, 4 of 5 maaltijden: vis, vlees en vegetarisch. In de Veggiebox zitten 3 of 4 maaltijden zonder vlees en zonder vis. Een Familybox bevat 3 toegankelijke maaltijden voor het hele gezin.
  • Als je kiest voor een Originalbox met 3 maaltijden, kun je een menuvoorkeur instellen in je account. Voor elke voorkeur bieden we een gevarieerd en gebalanceerd weekmenu aan. Wij selecteren de recepten voor je, maar je kunt altijd wisselen of andere gerechten kiezen die jouw voorkeur hebben. Kijk hier voor mee informatie.
  • Wil je zelf je menu samenstellen? Dan kan ook! Per week heb je de keuze uit 10 gerechten. Log in via je persoonlijke account en stel je eigen menu samen. Het is belangrijk dat je voor donderdag je voorkeur doorgeeft. Het aanpassen van het menu doe je in jouw account onder mijn bestellingen:


    * Kies de week en box waarvan je het menu wilt aanpassen.
    * Klik op de groene knop "Wijzig menu".
    * Selecteer de maaltijden naar keuze.
    * Vergeet niet om vervolgens onderin beeld op opslaan te klikken.


  • Let goed op de houdbaarheidsdatum van de producten. Als je hebt gekozen voor vis- of vleesgerechten kun je die het beste als eerste eten die week. Je kunt het vlees of de vis ook altijd invriezen om de gerechten alsnog aan het einde van de week op te eten.


  • Aanpassingen in jouw account

  • Betaal- en bezorginformatie
    Ga rechts naar Instellingen (door op je naam te klikken) voor het wijzigen van jouw lidmaatschap, bezorgadres en betaalinformatie. Je kunt hier ook jouw factuuroverzicht en accountgegevens vinden. Wil je opzeggen? Dat kan door onderaan de pagina te klikken op "Dit lidmaatschap opzeggen".
  • Beheren van jouw bestellingen
    Je kunt heel gemakkelijk zelf bepalen welke week je een HelloFresh Box ontvangt. Dat doe je door naar Mijn bestellingen te gaan en vervolgens op de kleine kalender rechts in de hoek te klikken. Hier vind je een overzicht van jouw bestellingen. Klik op een datum om de bestelling van die week te pauzeren of te hervatten.
  • Deadline
    Wij hebben tijd nodig om jouw producten te bestellen en de boxen in te pakken, daarom is het belangrijk dat je voor donderdag pauzeert of je gegevens aanpast. We kunnen enkel de wijzigingen die vóór donderdag zijn gemaakt meenemen voor de volgende week. Vergeet niet om te controleren of jouw wijzigingen zijn opgeslagen.
  • Herroepingsrecht
    Dit geldt ook als je jouw flexibele lidmaatschap wilt opzeggen. Opzeggen van het lidmaatschap kan via je persoonlijke account. Als je een lidmaatschap bij ons afsluit, heb je 14 dagen bedenktijd om het abonnement te herroepen. Deze bedenktijd gaat lopen vanaf ontvangst van de eerste HelloFresh Box. Binnen de termijn van 14 dagen kun je op elk moment herroepen. Let wel, als je er zeker van wilt zijn dat je direct geen HelloFresh Box meer ontvangt, zorg dan dat je 48 uur vóór donderdag herroept. Doe je dat niet, dan is de HelloFresh Box al besteld en ontvang je deze nog eenmalig en betaal je daar ook voor. De herroeping zal dan onmiddellijk daarna in werking treden.



    Goed om te weten

    • Wil je geen lidmaatschap aangaan, maar wel een keer een HelloFresh Box proberen? Bestel dan de Proefbox.
    • Vind je iedere week een box te veel? Onze klantenservice kan instellen dat je de box bijvoorbeeld om de week krijgt, of eens per maand. Zo hoef je dat niet steeds zelf aan te passen in je persoonlijke account.
    • Heb je vragen? Bekijk dan ons Helpcenter of neem contact op met onze klantenservice. Wij beantwoorden ze graag!