HelloFresh

HelloFresh
in De Pers

HelloFresh
in De Pers

Contact

Yentl Molenaar
Brand & PR Lead Benelux

Persberichten

Met deze vijf tips is voedselverspilling tegengaan een makkie

Bespaar jaarlijks €570 door je bord leeg te eten.
29/09/2020

Eetgewoonten van Nederlandse gezinnen onder de loep

90 procent van de gezinnen eet nog altijd samen aan de keukentafel.
31/08/2020

Bestellingen en omzet van HelloFresh meer dan verdubbeld dankzij recordcijfers in het tweede kwartaal

HelloFresh boekt sterke resultaten in het tweede kwartaal van 2020, met meer dan een verdubbeling van het aantalbestellingen en van de omzet.
11/08/2020

HelloFresh ontpopt zich tot eerste wereldwijde CO2-neutrale maaltijdboxleverancier

Vanaf 2020 zal het bedrijf 100% van haar directe CO2-uitstoot compenseren.
04/08/2020

Bijna helft Nederlanders heeft eetgewoonten aangepast tijdens lockdown

HelloFresh onderzoekt de impact van corona op onze kook- en eetgewoonten.
17/07/2020

Verantwoord eten in tijden van (corona)stress en onzekerheid is makkelijker dan je denkt

Minder verspillen (83%), meer seizoensproducten eten (72%) en zo min mogelijk bewerkte producten (65%) zijn voor Nederlanders de belangrijkste factoren om op een gemakkelijke manier meer verantwoord te eten.
22/06/2020

Archief

HelloFresh zet volgende stap in duurzaamheidsstrategie

21 procent minder voedselverspilling in huishoudens bij een maaltijdbox.
23/04/2020

HelloFresh zet volgende stap in verduurzaming

Bezorging van maaltijdboxen vermindert CO2-uitstoot door inzet elektrische busjes en routeoptimalisatie.
20/02/2020

Nederlanders koken makkelijker Italiaans dan Hollands

HelloFresh en culinair historica Charlotte Kleyn leggen uit waar de populariteit van de Italiaanse keuken vandaan komt
06/02/2020

Foto's & Video's

Logo

HelloFresh Logo HelloFresh Logo smaller

Productafbeeldingen

Product Image Product Image 2

Receptafbeeldingen

Recipe Image 1 Recipe Image 2 Recipe Image 3 !Recipe Image 4 !Recipe Image 5

Video's

Video 1 Video 2 Video 3 Video 4

Pauwel Wiertsema, Chief Executive Officer

Pauwel Wiertsema werkt sinds juni 2016 bij HelloFresh, waar hij begon als COO van de Benelux. In die rol was hij verantwoordelijk voor productontwikkeling en de operationele keten van het bedrijf. Onder zijn leiderschap breidde HelloFresh uit naar Wallonië, Luxemburg en Frankrijk en lanceerde het vele nieuwe productconcepten. In 2018 opende HelloFresh Benelux een eigen ontworpen distributiecentrum in Bleiswijk, een ijkpunt in de continue investeringen van HelloFresh om, volgens Pauwels visie, een zo snel, flexibel en duurzaam mogelijke supply chain te bouwen. Sinds september 2019 is Pauwel werkzaam als CEO en houdt zich bezig met de gehele bedrijfsvoering in de Benelux en Frankrijk. Voordat hij begon bij HelloFresh was Pauwel meer dan zeven jaar werkzaam bij Boston Consulting Group. Hij is in het bezit van een MBA van Columbia University in de Verenigde Staten en een Bachelor- en Masterdiploma van de TU Delft in Nederland.

Thomas Stroo, Chief Operations Officer

Thomas Stroo versterkte het HelloFresh Benelux-team in 2016 als Transport Manager, waar hij zich door middel van in-depth data-analyse en hands-on learning richtte op het verbeteren van de logistieke flow. Hij groeide door tot Head of Logistics en lanceerde in die rol de uitbouw van een elektrische vloot. Verder optimaliseerde hij het leveringsproces om op een duurzame manier klanten van zo vers mogelijke ingrediënten te bedienen. In januari 2020 nam Thomas de functie van COO voor HelloFresh Benelux & Frankrijk over. Vóór HelloFresh was Thomas werkzaam bij DHL, waar hij talloze projecten wereldwijd ondersteunde. Thomas behaalde een master TEW aan de Universiteit van Gent en een master Management aan Vlerick Business School.

Lydi Boers-Siebers, Chief Marketing Officer

Lydi Boers-Siebers werkt sinds begin 2017 als Chief Marketing Officer Benelux bij HelloFresh. Food loopt als een rode draad door haar CV. Zo werkte ze in het verleden als Marketing Director voor Kraft-Heinz, Mars en Jacobs Douwe Egberts. Onder haar bewind nam het klantenbestand van HelloFresh dankzij een gedifferentieerde marketingmix en innovaties jaar-op-jaar toe. Hierbij daalden de acquisitiekosten van nieuwe klanten significant, mede dankzij een focus op bestaande klanten, die als ambassadeurs de grootste aantrekkingskracht hebben op hun omgeving. Met haar team heeft ze in 2020 de prestigieuze prijs ‘Marketing Company of the Year’ in Nederland ontvangen. Lydi is in het bezit van een Bachelor- en Masterdiploma van de Radboud Universiteit Nijmegen en heeft aanvullend een NIMA-C studie afgerond.

HelloFresh Group Contact

Saskia Leisewitz
Corporate Communications

Lukas Schunkert
Investeerdersrelaties